Na úvod » Podle MOTOCYKLŮ » Suzuki » Suzuki DL 250 Strom 17-18 » Kappa sada kufrů KMS36BPACK2+KMS44B Monokey černý sada K-Mission 3Ks
pár hliníkových bočních kufrů MONOKEY 2x36L
cena za sadu,materiál 1,5mm hliník,obsah 2 x 36 litrů,max. nosnost 10kg/1ks,bezpečnostní zámky,vyztužené panty z nerezové oceli,rozměry 53,8x43.4 x 24.8 cm,určení pro nosiče KL,KLR,KLO,KLOR....
1x zadní top-case kufr Monokey patřící do produktové řady hliníkových kufrů K´Mission (KMS...).
materiál 1,5mm leštěný hliník v kombinaci s polymerem,
obsah 44L,
do kufru lze umístit 1 výklopnou přilbu,
max. nosnost 10kg,
bezpečnostní zámek,
rozměry 42.1 x 33.1 x 46.4 cm,
doporučená rychlost motocyklu max. 120 km/h,
kufr neslouží jako zádržný systém pro spolujezdce
Kufr na motorku K'MISSION z hliníku, obsah 44 l. Pohodlně pojme výklopnou helmu.
Vybaveno na světě nejrozšířenějším spojovacím systémem MONOKEY®, který umožňuje jediné zamknutí, otevření a uvolnění z plotny stejným klíčem. Kompatibilní se všemi plotnami Monokey, kromě těch, které jsou vybaveny kontaktem sady brzdových světel.
Stejně jako boční K'MISSION je k dispozici ve dvou povrchových úpravách: Natural a Black. Čistá a minimální estetika se dobře hodí ke zbytku řady a zaměřuje se na praktičnost použití
Funkce:
• SYSTÉM WIRELEASE®: Pouzdra se uvolní z plotny otočením externího knoflíku, vybaveného kabelovým systémem (patentováno), umístěným přímo pod bezpečnostním zámkem. Pro připevnění kufru však není nutné otáčet knoflíkem.
• Dvě madla umístěná na zadní straně horního kufru, která také integrují robustní panty víka a umožňují tak větší otevření víka bez nutnosti použití klasických přídržných kabelů: po otevření zůstává víko na svém místě aby byly operace nakládání/vykládání pohodlnější.
• Čtyři oka na popruhy, nebo gumicuky, integrovaná do monolitické struktury víka, získaná postupnými změnami roviny, které dodávají celému kufru elegantní tvar.
• Uspořádání pro upevnění opěradla (dostupné jako volitelné příslušenství) pomocí šroubů, aniž by bylo nutné vrtat nebo lepit jakoukoli součást;
• Nýty opatřené těsněním a utěsněné pomocí silikonu, které zajišťují vodotěsnost i v nejhorších jízdních podmínkách.
• Vnitřek konstrukce vybavený řadou úchytů integrovaných v nosných konstrukcích, které umožňují upevnění nákladu jak k víku, tak ke dnu kufru.